Ogólne zasady i warunki
Ogólne warunki handlowe Beauty Company
Art. 1. Ogólne zasady i warunki
1.1 Niniejsze Ogólne Warunki mają zastosowanie do wszystkich ofert, umów i wszystkich późniejszych aktów związanych ze sprzedażą i dostawą produktów za pośrednictwem strony internetowej Beauty Company do Ciebie, klienta. Twoje warunki są wyraźnie odrzucone.
1.2 Akceptacja ofert lub składanie zamówień na stronie internetowej Beauty Company oznacza akceptację obowiązywania niniejszych ogólnych warunków.
1.3 Jeżeli jakiekolwiek postanowienie niniejszych ogólnych warunków jest nieważne lub unieważnione, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
1.4 Odstępstwa lub uzupełnienia niniejszych ogólnych warunków będą miały zastosowanie tylko wtedy, gdy zostaną uzgodnione na piśmie.
Artykuł 2. Kiedy mamy do czynienia z porozumieniem?
2.1 Wszystkie oferty Beauty Company są niewiążące i ważne przez 14 dni, chyba że umowa stanowi inaczej.
2.2 W momencie złożenia zapytania lub zamówienia i jego pisemnego potwierdzenia przez Beauty Company, umowa zostaje zawarta.
2.3 Jeśli zmiana umowy spowoduje zwiększenie kosztów, Beauty Company może przenieść te koszty na Państwa.
2.4 Użytkownik nie może wywodzić żadnych praw z wcześniejszych ofert lub materiałów reklamowych przygotowanych przez Beauty Company.
Artykuł 3. Jak działa dostawa?
3.1 Beauty Company dostarczy każdy występ zgodnie z pisemnymi ustaleniami, a Beauty Company może w tym celu korzystać z usług osób trzecich.
3.2 Uzgodniony czas dostawy nie jest terminem ostatecznym. Terminy mają charakter orientacyjny i są ustalane na podstawie danych i okoliczności znanych Beauty Company w momencie zawierania umowy.
3.3 Jeśli nie wypełniłeś jeszcze wszystkich zobowiązań (płatniczych) w odniesieniu do niniejszej umowy, Beauty Company ma prawo do odroczenia obowiązku dostawy do czasu wypełnienia przez Ciebie wszystkich zobowiązań (płatniczych).
3.4 Dostarczone towary pozostają własnością Beauty Company do czasu wypełnienia przez Państwa wszystkich zobowiązań wynikających z umowy.
Artykuł 4. Czego można się spodziewać po Beauty Company?
4.1 Beauty Company będzie reprezentować Twoje interesy najlepiej jak potrafi.
4.2 Firma Beauty będzie informować Cię o wykonaniu prac, gdy tego zażądasz.
4.3 Jeśli w porę zgłosisz, że dostarczony towar nie spełnia warunków umowy, Beauty Company dokona niezbędnych napraw lub dostarczy produkt zastępczy tak szybko jak to możliwe.
4.4 Beauty Company będzie traktować wszystkie Państwa dane jako poufne, o ile Beauty Company zostanie poinformowana, że dotyczą one danych poufnych.
Artykuł 5. Jakie są twoje obowiązki?
5.1 Musisz dostarczyć Beauty Company wszystkie dane, które potrzebne są do wykonania pracy, na czas i w całości. Gwarantują Państwo prawidłowość tych danych.
5.2 Jesteś zobowiązany do kontroli dostarczonych towarów natychmiast po ich otrzymaniu. Wszelkie zastrzeżenia, wady lub usterki muszą być zgłoszone do Beauty Company niezwłocznie w formie pisemnej lub, w przypadku zakupu na odległość przez konsumenta, w ciągu okresu odstąpienia od umowy, o którym mowa w artykule 7.1. Bez takiego powiadomienia uznaje się, że odpowiednie towary zostały dostarczone bez uszkodzeń, wad lub usterek i uznaje się, że Firma Beauty spełniła świadczenie zgodnie z umową.
5.3 Reklamacje dotyczące nie od razu widocznych wad i/lub usterek powinny być zgłaszane na piśmie do Beauty Company niezwłocznie po ich wykryciu, tak aby firma mogła zbadać poprawność tej reklamacji i w razie potrzeby dokonać naprawy. Wybór naprawy lub wymiany produktu należy do Beauty Company.
5.4 Jeżeli nastąpi opóźnienie w wykonaniu umowy, a opóźnienie to można przypisać Państwu, wszelkie koszty i szkody z tego wynikające będą ponoszone przez Państwa na koszt i ryzyko. Również w przypadku reklamacji produktu, koszty wysyłki naliczany jest po stronie kupującego.
5.5 Wszystkie instrukcje na opakowaniu i ulotkach muszą być przez Państwa przestrzegane, nie mogą Państwo obarczać Beauty Company odpowiedzialnością za odmienne użycie produktu i wszelkie szkody z tego wynikające.
Artykuł 6. Jak płacić za produkty Beauty Company?
6.1 Płacisz za pomocą płatności za pomocą zlecenia płatności online.
6.2 Wszystkie koszty nie zawierają podatku VAT. Wszelkie inne opłaty nałożone przez rząd, koszty transportu i dostawy (w tym lokalne cła importowe, podatki i kontrole rządowe), koszty podróży i zakwaterowania za granicą lub korzystanie ze specjalnych instalacji nie są uwzględnione.
6.3 W przypadku braku zapłaty w uzgodnionym terminie, odsetki należą się natychmiast po dacie wymagalności faktury. Odsetki te będą równe wysokości odsetek ustawowych. Musisz wtedy również zapłacić wszystkie koszty (pozasądowej) windykacji Beauty Company. Koszty te będą obliczane na podstawie dekretu o rekompensacie za koszty windykacji pozasądowej. Jeżeli Beauty Company będzie musiała ponieść większe koszty, może obciążyć Państwa za faktycznie poniesione koszty.
6.4 Firma Beauty ma prawo do zmiany warunków płatności, jeśli jest zdania, że Twoja sytuacja finansowa, Twoje zachowanie płatnicze lub charakter relacji z Tobą dają ku temu powód.
6.5 W przypadku płatności kartą kredytową, dane karty kredytowej zostaną zweryfikowane przed dokonaniem płatności. Produkty będą wysyłane wyłącznie na adres podany przez Ciebie jako adres posiadacza karty kredytowej.
Artykuł 7. Kiedy i jak kończy się umowa?
7.1 Jako konsument masz możliwość rozwiązania umowy zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od otrzymania produktu, bez podania przyczyn. Jeśli chcesz to zrobić, musisz powiadomić Beauty Company na piśmie w okresie odbicia lub wypełniając formularz odstąpienia od umowy dla modelu, który można znaleźć na stronie.
7.2 W okresie odbicia powinieneś obchodzić się z produktem i opakowaniem z ostrożnością, możesz obsługiwać i sprawdzać produkt tylko w taki sposób, w jaki byłoby to dozwolone w sklepie. Jeśli sposób obchodzenia się z produktem i jego opakowanie spowoduje spadek wartości produktu, należy zrekompensować Beauty Company ten spadek wartości.
7.3 W przypadku rozwiązania umowy w okresie odstąpienia od umowy wynoszącym 14 dni, musisz zwrócić produkt/produkty do Beauty Company jak najszybciej, ale najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Należy to zrobić w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Otwarte lub uszkodzone opakowanie nie zostanie przyjęte z powrotem. Otwarcie opakowania oznacza, że chcesz zatrzymać produkty.
7.4 Jeśli skorzystałeś z prawa do odstąpienia od umowy i produkt(y) zostały otrzymane z powrotem przez Beauty Company, Beauty Company zwróci Ci płatności za pomocą tego samego środka płatniczego, którego użyłeś.
7.5 Następujące produkty nie są objęte wyżej wymienionym okresem refleksji:
- produkty stworzone przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacją kupującego;
- produkty, które mają wyraźnie osobisty charakter;
- produkty, które nie mogą być zwrócone ze względu na ich charakter;
- produkty, które szybko się psują lub starzeją;
- produkty, których cena podlega wahaniom na rynku finansowym, na które Przedsiębiorca nie ma wpływu;
- luźne gazety i czasopisma
- nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, którego pieczęć Kupujący zerwał.
- produktów higienicznych, których Kupujący zerwał plombę;
- produkty, których opakowanie jest wyraźnie uszkodzone lub które nie znajdują się już w oryginalnym opakowaniu.
7.6 W przypadku zerwania umowy przez Ciebie z przyczyny leżącej po Twojej stronie lub odstąpienia od umowy przez Ciebie poza prawem do odstąpienia od umowy, jesteś zobowiązany do zwrotu wszelkich kosztów poniesionych przez Beauty Company oraz do poniesienia wszelkich wynikających z tego konsekwencji finansowych (np. utraty zysku) dla Beauty Company w związku z niewykonaniem umowy.
7.7 Firma Beauty może w trybie natychmiastowym, bez uprzedniego powiadomienia Państwa, zawiesić lub rozwiązać wykonywanie umowy w całości lub w części, jeżeli:
- nie wypełniasz swoich zobowiązań wynikających z umowy (w terminie);
- nastąpiła upadłość, (tymczasowe) zawieszenie płatności, zarząd komisaryczny, restrukturyzacja zadłużenia lub zaprzestanie działalności, likwidacja lub całkowite lub częściowe przeniesienie własności Państwa firmy.
7.8 Beauty Company nie jest zobowiązana do wypłacenia Państwu odszkodowania i jest dodatkowo uprawniona do dochodzenia odszkodowania i/lub zapłaty we własnym zakresie.
7.9 We wszystkich powyższych przypadkach wszelkie roszczenia Beauty Company wobec Państwa są natychmiast wymagalne, a Państwo są zobowiązani do natychmiastowego zwrotu dostarczonego towaru.
Artykuł 8. Jak korzystać z serwisu internetowego i Mojego Konta?
8.1 Wszystkie ceny i stawki podane na stronie internetowej i w korespondencji Beauty Company są bez podatku VAT i podlegają zmianom cenowym, błędom programistycznym i literowym.
8.2 Zdjęcia produktów mogą nie zawsze odpowiadać wyglądowi dostarczonych produktów. W szczególności zmiany w wyglądzie i opakowaniu produktów mogą nastąpić po odnowieniu asortymentu przez producenta. Nie można reklamować stwierdzonych wad, jeśli dotyczy to wspomnianych zmian w produkcie.
8.3 Wszystkie prawa własności intelektualnej, w tym, ale nie tylko, prawa autorskie, prawa do znaków towarowych oraz prawa do baz danych, do informacji, tekstów, obrazów, logo, zdjęć i ilustracji na stronie internetowej oraz do układu i projektu strony internetowej należą do Beauty Company i/lub jej licencjodawców. Należy powstrzymać się od ich naruszania, w tym od wykonywania kopii strony internetowej innych niż techniczne kopie wymagane do korzystania ze strony internetowej.
8.4 Informacje na stronie internetowej są skompilowane i utrzymywane z ciągłą starannością przez Beauty Company. Nie zawsze jednak można zapobiec błędom. Z informacji zawartych na stronie internetowej nie można zatem wywodzić żadnych praw. Beauty Company nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody wynikające w jakikolwiek sposób z korzystania ze strony internetowej lub z niekompletności i/lub niedokładności informacji podanych na stronie internetowej i/lub szkód wynikających z (czasowej) niedostępności strony internetowej.
8.5 Beauty Company nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia, opisy i inne materiały informacyjne znajdujące się na stronie internetowej wydane przez osoby trzecie.
8.6 Kiedy ubiegasz się o konto w Beauty Company, po zatwierdzeniu otrzymasz nazwę użytkownika i hasło. Dane te są ściśle poufne i przeznaczone wyłącznie do własnego użytku.
8.7 Składając wniosek o założenie konta gwarantujesz, że jesteś upoważniony do składania zamówień.
Art. 9. Kiedy występuje siła wyższa i jakie są jej konsekwencje?
9.1 Siła wyższa oznacza okoliczności, z powodu których Beauty Company nie może, nie jest w stanie w odpowiednim czasie lub nie może należycie wykonać swoich usług, bez jakiejkolwiek winy ze strony Beauty Company. Siła wyższa obejmuje na przykład: pożar, kradzież, działania wojenne, molestowanie, zamieszki, strajki, strajki okupacyjne, zakłócenia w działalności gospodarczej, wojnę, ciężkie warunki atmosferyczne, sytuacje faktycznej niedostępności pracy, zmianę przepisów oraz niewykonanie umowy przez dostawcę.
9.2 W przypadku wystąpienia siły wyższej, Beauty Company może zawiesić wykonanie umowy lub rozwiązać umowę (częściowo) bez konieczności wypłacania Państwu odszkodowania.
Artykuł 10. Kto ponosi odpowiedzialność za co?
10.1 Zmiany adresu i innych danych osobowych należy zgłaszać do Beauty Company w formie pisemnej nie później niż czternaście (14) dni przed datą wejścia w życie odpowiedniej zmiany. Wszelkie konsekwencje wynikające z opóźnionego zgłoszenia zmian (adresowych) są całkowicie na Państwa koszt i ryzyko.
10.2 Firma Beauty Company świadczy swoje usługi zgodnie z najlepszą wiedzą i możliwościami. Firma Beauty Company nie może jednak zagwarantować, że pożądany rezultat zostanie osiągnięty w określonym czasie.
10.3 Jeśli Beauty Company ponosi odpowiedzialność, odpowiedzialność ta jest ograniczona do kwoty wypłaconej w odniesieniu do takiej szkody przez ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej biznesu Beauty Company. Jeżeli maksymalna suma ubezpieczenia przekracza kwotę zamówienia, Firma Beauty Company odpowiada tylko do wysokości zamówienia związanego ze świadczonymi usługami.
10.4 Jeśli zostaniesz pozwany przez osobę trzecią o odszkodowanie za szkody, nie możesz przenieść tego roszczenia na Beauty Company.
Artykuł 11. Skargi i spory
11.1 Czy nie jesteś zadowolony z naszych usług? Będziemy wdzięczni, jeśli najpierw dasz nam znać, abyśmy mogli poważnie potraktować Twoją skargę. Abyśmy mogli prawidłowo rozpatrzyć reklamację, musi ona zostać złożona do Beauty Company w ciągu dwóch miesięcy od momentu, w którym dowiedzieli się Państwo o niej.
11.2 Jeśli mimo to dojdzie do sporu, należy zwrócić się do właściwego sądu w Brabancji Wschodniej. Możliwość rozpoczęcia sporu w sądzie wygasa po upływie roku od powstania przyczyny sporu.
Artykuł 12. Prawo właściwe
Do wszystkich umów i niniejszych ogólnych warunków oraz czynności z nich wynikających stosuje się prawo holenderskie.